Saturday, April 19, 2008

Yang Pandai

Kalau aku menang dalam acara ini
Adakah menang aku itu
Kerana kepandaian aku
Atau kebodohan kamu?

Kalau engkau menang dalam acara ini
Adakah kau akan mengangkat diri kau hebat
Dan menafikan kepandaian aku?

Kalau engkau kalah dalam acara ini?
Adakah aku akan menganggap kau wira
kerana kau menang atas kebodohan aku?

Ataupun Kita sama-sama bodoh tetapi kau menang ke atas aku?
Ataupun kau ingin kata kita sama-sama pandai tetapi kau masih wira?
Ataupun senang saja konklusi engkau-Engkaulah pandai!
Ambik kau lah semuanya!!!

Aku ketawakan kau!!!
Sebab kau kata kau menang padahal kau kalah
Kau menang Zahir aku menang Batin
Mungkin juga kau kata nanti kita seri.
Lantak Kaulah..
Aku pasti menang!
Apa yang aku nak-Tiada siapa boleh halang!
A man With A Dream Will Not Be Denied!!

No comments: