Saturday, August 1, 2009

virtual world!

gambar hiasan je.gadis ni ajak aku dinner!hahah


aku chat.masuk favourite room.sebentar sahaja.ade gadis-gadis yang galak menggoda bertertawa dengan jantan-jantan nakal.ada sesekali aku bersapa.terus diajak dinner!Tipu la dunia ini.takkanlah hanya semudah itu?ataupun dia sebenarnye anak gengster?


inilah dunia cyber.mungkin sudah ramai gadis yang ternoda!


aku masuk frendster.kenalan juga yang sama.melihat apa yang patut?tiada apa yang berubah.cuma ada sapaan pendek dari kawan-kawan lama.bosan oh frendster!


aku masuk myspace.Sexy sungguh awek2 di dalamnye.aku tak boleh lama di situ.aku ambik sikap berjaga-jaga sebelum apa-apa(hahhahah).


aku masuk facebook.entah ape-ape.merapu-rapu applicationnye.penuh dengan bunga-bunga gift.pastu meleret-lerat je page die.aku sign out.


yahoo Mesengger pun macam tak best.member ramai yg invi.kalau ade pun aku taknak cakap or chatting sangat.sekadar hello pada hadi,eva,salwa-itu je!itu je pun member aku yg rapat-rapat.cuma mereka kat KL.najib pulak tak dah tak YM je.Yazid pun same.jadi konklusinye,YM juga tidak menggembirakan hari-hariku!


aku masuk lelong.com.my.barang yang aku beli minggu lepas tak sampai-sampai lagi.

masuk pulah mudah.com.my-hanphone harganye masih stable.

aku dah ade semua gadjet tu..


konklusinye dunia maya ini dipenuhi orang-orang yang misteri.mungkin di dunia nyata,mereka tak seperti itu pun.mungkin!


3 comments:

~salwaredzuan~ said...

dunia maa mmg melalaikan..tapi maya karin?hahahha

hayat said...

maya karin meredakan..dan membisikkan nafsu..ohhhhh!hahahha
kamu ini salwa!ada ada saja!

Anonymous said...

dunia yang nyata memang ramai yang pelik..dunia siber lagi ramai jumlahnya..perangai manusia dah macam-macam