Thursday, August 13, 2009

saman Bank!

hari ini aku nekad.siapkan NOD saman bank.sebab duit pinjaman klien aku ditranfer kepada sape-sape entah.staff die yang pecah amanah aku rasa.sebelum aku hantar NOD tu,aku call sepatah pengurus bank tu,aku cakap korang kena setelkan hal ni sebab kalau aku repot polis korang kena charge pecah amanah,dan jadi kes jenayah.korang beraya lah dalam lokap.
aku cakap korang vicariously liable on that negligence.pastu,pengurus bank tu mungkin mengamuk pastu suruh staff dia setel.diorang bayar 60 ribu cash!gila..dan kes ditutup.aku happy je..happy sangat..sebab belum sempat aku hantar NOD tu,kes dah selesai.CASE CLOSED!

2 comments:

Seorang Bukan Sasterawan said...

pastu fee mung brape?
kalu aku aku amik 5k..

hayat said...

hahaha..sikit je..aku bukan lawyer KL..lawyer kampung je!hahahhaha