Monday, October 19, 2009

Tulisan aku tidak pernah merujuk pada kamu!

aku biasa menulis.sebelum aku kenal kamu lagi.
Tulisan aku ini tidak langsung merujuk kepada kamu At***.
Kamu terlalu emotional serta menuduh aku macam-macam.
Aku bukan pacar kamu dan kamu bukan pacar aku.
Kita pun belum pernah berjumpa.
Apatah lagi untuk jatuh cinta.
Kamu terlalu emosi.
Kamu harus tahu blog ini aku yang tulis-blog ini ceritanya tentang aku sendiri.
Kenapa harus kamu perasan bahawa kamu yang saya maksudkan?
Kamu terlalu emosi hingga lupa memikirkan aku tidak pernah kenal kamu.
harus,bagaimana aku menulis tentang kamu?
dan kita tidak pernah bercinta dan kita kecewa?
Gila!

Nasihat aku..
jangan lagi buat begitu.
Tulisan aku kalau aku kecewa ditujukan kepada bekas kekasihku dulu,Hafiza namanya,bukan kamu.
Nasihat aku,jangan nampak diri anda seperti bodoh.
Aku tidak memujamu.
Aku tidak pernah mengharapkan cintamu.
Hati aku neutral saja.
Kita sekadar berkawan
sepertimana aku bisa.
Kamu faham?

No comments: