Friday, July 24, 2009


susah kan, kalau ada X yang suka akan kita, dan kita suka pada F, tapi F suka pada R dan R sebenarnya tak suka F tapi dah ada awek N.


susah jugak kalau M suka kat kita, pastu kita suka kat kawan M=G.jadi G sebenarnya suka kat kita tapi suka tak sepenuh hati, dalam masa yang sama,ada kawan F suka kat G tapi Fdah ada gf=P, tapi kawan F sebenarnya dah bosan dengan P dan mula mengagumi G. Dia sanggup tinggalkan semua demi G dan masa yang sama dia terpaksa jaga hati P!


susah jugak, bila aku mula nak teruskan kesukaan aku ini.Banyak halangan yang ada di hadapan.

banyak perkara yang pasti.


kadang-kadang aku teringat akan A. Awek lama dulu.


Itulah kehidupan, depan belakang kiri kanan tiada ketentuan.

Aku berdoa agar Allah yang beri petunjuk. Aku berdoa Biar Dia yang tentukan.

Sungguh kita manusia yang tidak pernah yakin.Mungkin apa yang kita suka,ianya tidak baik bagi kita dan begitulah sebaliknya.


Hanya Allah yang Tahu apa yang terbaik bagi hambaNYa!


4 comments:

GreenApple said...

alamak F tue bukan aku kan???

~salwaredzuan~ said...

ntah hape2 ntah ko neh...dulue suh blaja linear elok2 masa addmath takmo..skang dia sebok nk buat equation plak

hayat said...

eva,F itu bukannya ko.F=farah fauzana.yang ko risau kenape?

salwa,
hahahha,equation ni aku mimpi mase aku kat mekah!hahahhah..emon(toyol!)hahahahha!

~salwaredzuan~ said...

selamba lipan je pakai aku toyolllllllllllllllllllllllllllll!!!!!

takpe2...nnt tau laa nasib ko wahai jajan!