Saturday, September 13, 2008

Nasi Minyak Pasar Ramadhan Enam Ringgit

aku baru je balik dari KL.Saje je melayan bukak puasa ngan peminat-peminat aku..hahah.Open table kat D saji kat Jalan Semarak KL.Malangnya ianya dihadiri oleh gurls termasuk ezad.Antara yang datang Cik FarrenEva(Kepoh jer!!mastermind yang merancang majlis "sepetang bersama Jaja" ni.Cik Emon(suka sangat makan popia-melalut je),Cik Habsah(gelisah sebab semut api masuk dalam baju),Cik Leya(aku tengok rambut dia-rasa nak sikat ngan jari!) Kimi-account staff aku ngan kamal(kimi & kamal pest control!hahahha).Makan-gelak non stop sampai pukul 9.30 mlm.macam dinosor je makan.Aku jemput jugak Mr POX(najib),Zaid and Rajakumar(raja) tetapi diorang dah ade bukak puasa kat lain.Takpelah..it's ok..Umul pulak(awek hot &spicy) pun tak datang..Alhamdulillah aku makan dengan penuh semangat dari Western hingga ke Italian dish..semua aku rasa hingga asam siam pun!!!hahah..tapi ezad dah makan separuh asam tu.mmg kurang asam..ada persembahan nasyid lak tu.berbaloilah aku belanja korang semua(padahal di"pow"..hahah!!Aduyaiiiiii!!!!!

Anyway..aku balik terenganu cam biasa.Aku cuti dalam 4 hari padahal bicara pusaka hanya amik masa 20 minit je..hahhah..pastu aku beli nasi minyak kat gerai ramadhan..harga dia Rm6.00.aku tak tahu sebab aper..pastu petang tadi aku pergi beli lagi nasik yang sama rm4.50!!!ape lagi aku basuh makcik tu...aku cakap kat dia jangan ambil kesempatan...dia dah gelabah..suami dia kecut dengar aku berleter!!!hahahahh.tu la..tak letak tanda harga..harga main kat mulut je..aku pun ade mulut..padan muka kena laser!!!haahhahah.ramadhan kareeem!!!berniaga betul-betul..jangan cekik darah!!!

2 comments:

GreenApple said...

adoiyai abah neh.. perlu la nak sebut nama penoh aku kan??? aku lak yg penganjur nyer?? weh ko mmg mkn sangat byk ok.. now i know mana datang lemak2 itew... but we did enjoyed ourselves rite???

hayat said...

hahah..aku bukan kuat makan..tetapi kerap makan..kuat dan kerap tu sama ke?entahlah..hahah!!!tapi memang enjoy!!!!