Saturday, July 26, 2008

A traumatic durian tragedy!!!


One day, aku pergi mengutip durian ngan Kimi di Kebun Mr Fairuz.Di waktu Maghrib yang hening,tengah leka mengutip durian,Pap!!berdesup sebiji durian jatuh tepat di tengkukku...God..it hurt!!aku cedera!!rasa panas je..kulit terkopak sedikit..berdarah!!!aku terkesima sekejap..relax 5 minit.tak teruk..aku masih hidup.Otak aku masih normal,syukur..cuma3 hari jugak aku tidak mengangkat kepala..pedih!!bila mandi..adooooooooooooiiiiiii....pedihnya...aku letak minyak Gamat..luka dah kering.My mom datang melawat aku..dia cakap ramai suruh pergi hospital..takut darah beku...aku cakap its ok!!!everything undercontrolled...hahahah..sambil berlawak aku cakap"Mujur aku pakai gelang Edymium"..hahah Mak aku cakap...tu ada chance nak kena lagi!!

Hehe.tapi aku melantak hampir 15 biji jugak biarpun kepala cedera..alang-alang kau dah hempap aku..aku "lanyak" kau habis-habisan.Ajal maut di tangan Tuhan.

(ada juga yang jadi gila atau mati sesudah beberapa hari ditimpa durian jatuh..harap aku tak apa-apa..)

5 comments:

Nafastari said...

Eh, bila mung nok blanja aku makan durian yg best (maksud aku yg isinya kuning, sedap & mungkin juga mahal)? Hari tu iye iye nak bawak durian kat aku utk dimakan dgn budu, tp habuk pun tarakkk!!

GreenApple said...

nak durian gak!!!

WS Zuriati said...

Rasanya kena g x-ray tu, sb ada jiran akak dulu kena hempap buah terus jadi benjol kat kepala.. memang tak sakit pd mulanya, tapi kesannya 2 atau 3 tahun selepas itu...terus bawak umur kata orang-orang tua!

WS Zuriati said...

Lama tak manulis...sibuk benar tu..
Selamat menyambut ramadhan al mubarak.

wanahaf said...

kesiannye...huhu.