Thursday, September 25, 2008

Ayahku masih di hospital

Ujian scan yang dijalankan pada ayah aku cukup mengejutkan aku.Aku saje je buat redha.Orang tak tahu ribut dalam hati aku ni.berkecamuk!!ada pendarahan dalam kepala!!!maybe its caused by Warfarin-ubat ayah aku yang tiap-tiap hari kena makan.

Semalam ayahaku dipindahkan ke Wad kelas Pertama di 7B Hospital Kuala Terengganu. Agak selesa tapi masih tidak dapat mententeramkan hati aku ketika ini. Tapi syukur Alhamdulillah, Ayah aku mula ingat nama aku dan adik beradik. Dan dia mula membebel-bebel. Aku agak gembira. Tapi takut juga kalau gembira ini tidak lama.
Terima kasih atas sokongan kawan-kawan yang selalu telefon aku dan melawat ayah aku..Pada Kak Salwa jugak!!Harap korang semua berdoalah. Maklumlah aku tak sealim dulu.kadang-kadang rasa malu ngan Tuhan!

3 comments:

GreenApple said...

abahku.. jgn pernah putus asa dlm berdoa.. kami akan doakan sekali.. dun worry~

Hartini Omar said...

tuan hayat, simpati dan doa sy tetap mcm dulu

di kesempatan ini, nk ucapkan selamat hr raya aidilfitri, maaf zahir dan batin. semoga ketabahan sentiasa mengiringimu di lebaran suci

hayat said...

eva..aku tak pernah putus asa..kekadang cuma terasa hiba.Namun hati masih percaya..Pada Tuhan Yang boleh Kabulkan semuanya!!

Hartini..terima kasih..doakanlah semuga Aidilfitri ini memberi kami kegembiraan!!!Maaf Zahir Batin!!