Monday, December 7, 2009

MInggu yang amat sibuk

Klien Negro aku dijatuhkan hukuman 4 tahun penjara dan aweknya dilepaskan dengan surat rayuan representasi kepada KUP.bagi aku itu dah adil memandangkan OKT boleh dikenakan penjara sehingga 10 tahun.Klien aku PG.

Next,klien aku kedua kena charge kes rogol.Mase cross tu pulak pompuan tu mengaku dia yang mengajak OKT buat seks.dia yang goda,buang baju sendiri,dan paling penting dia seronok berzina ngan laki tu.Nasib tak baik sebab pompuan tu under age.Mampus laki tu.aku dah urge OKT suruh mengaku salah dan aku mitigate..tgklah camner nanti.

esok kes lagi berat.Kes jual VCD haram di pasar malam.tengoklah cross macammane.then kes cabul lagi berat.kes ni aku malas nak komen sebab keterangan pengadu bercanggahcanggahyang pengadu dah mengaku orang tu tersentuh je bukan ada niat nak cabul.BINGO!


pastu,lusa lak aku ade kes 12(2) ADB..memang minggu ni aku aku panggil minggu Criminalweek.
mampus aku.biarlah minggu ni berlalu cepat.minggu depan minggu civil lak..lagi mampus..

4 comments:

yg_indah said...

aku penah mng kes 12(2) dgn vcd ja.tp ko lg terer.

Hartini Omar said...

saya ingatkan hidup saya ni dah cukup meletihkan.. tapi bila baca cerita hidup tuan di mahkamah ni, terasa bahawa tuan tentu saja lebih letih dari saya..

saya tak pernah ke mahkamah.. teringin juga merasa. tapi tak nak la duduk kat kandang tertuduh tu. huuu~

Anonymous said...

sronoknye mendengo...dengo jelah yg sronok..

hayat said...

yang indah..aku baru je praktis,aku rasa terer lagi ko..aku saje je buat-buat pandai depan klien.

hartini,usah bertuan dengan saya,janggal rasanya.heheheh..

basirah..jom ikut saya ke mahkamah.kamu kan peguam juge..