Sunday, April 26, 2009

Soalan untuk perempuan!

aku tanya serius nih,sebab aku rasa takut sangat bila dengar macam-macam orang duduk mengata kat perempuan.jadi Sesiapa yang nama perempuan,respon kat aku cepat-cepat untuk membuktikan segala pernyataan ini semuanya salah!
Pertama,perempuan memang payah diubah,pendek kata degil,kalau dia macam tu,memang bawaan perangainya hingga ke jinjang pelamin dan begitulah hingga ke tua!
Kedua,perempuan memang suka shopping,kira kalau pergi Sogo bawak sepuluh inggit tu tipu la.kalau boleh nak bawak ribu ribu dan nak borong semuaaaa..(mampus aku kalau dapat bini camni!)
Ketiga,perempuan time couple susah nak setia.asal berjauhan je,mulalah rasa nak cari lain.banyak kes bila berjauhan,mulalah berkepit ngan lelaki lain!(adusss)
Keempat,perempuan suka mengumpat,korumnya adalah hanya 2 orang.hahahahah(hahahah---gelakk je..)
Kelima,perempuan suka pakai seksi,niat nak bergaya,tapi bila ada lelaki pandang,dia marah..(hahahahhaha----)
Keenam,biarpun rasa marah orang mengorat depan-depan,dalam hati sangat teruja sebab dingorat-rasa bangga sangat!
Ketujuh,perempuan bila kahwin suka membebel.hahahahha
Aku bagi tujuh je..hahahaha jawab jangan tak jawab..aku ketengahkan saje pernyataan ni semua,bukan aku tau,aku sampaikan je!!jangan marahhhhhh ahhhh!sure panas ni!

9 comments:

Norulhuda said...

hai hayat..
u sure have bad experience with girls.
very unfortunate 4 u 2 hv that.
but very lucky u do hv noticed that for some girls.

let me tell u
whatever u wrote, please do not mention so harsh like that.
it shows like you are included in the group that u mentioned.
so it goes back to you
we are the same...

GreenApple said...

sy ponn tak setuju

Nafastari said...

saya setuju je dengan hayat...

hayat said...

hahahha,norulhuda,this is general statement,so u may say that its wrong,B I N G O!thats the answer..it doesnt represent my previous experience or what.its merely a "hearsay" that is seems like to be a concrete rumours!hahahh..(norulhuda-negative!)

eva,also negative..hahahha..


fadil,yeahhh, we got a first supporter!

relax ah,i just need ur response!

Hartini Omar said...

salam sdr hayat,

pertama, bukan setakat perempuan saja yang sukar diubah. malah lelaki pun begitu. tujuan perhubungan bukanlah untuk merubah, tetapi untuk menerima buruk baiknya

kedua, bukan semua perempuan suka bershoping, tetapi ramainya yg demikian. itu sama sekali tidak dapat saya sangkal. baguslah mrk bershoping, mrk hebat dan teliti dalam hal jual beli

ketiga, kalau yang tidak setia itu kita tidak panggil perempuan, tetapi jalang. perempuan sgt setia, cuma mungkin perempuan yang anda jumpa adalah jenis yg tidak setia pd cinta

keempat, selalunya begitulah. perempuan suka bercakap mengenai org lain krn mereka prihatin. dan tak sedar percakapan itu lama2 jd umpatan

kelima, itu lagi sekali bukan perempuan melainkan betina. perempuan dikurniakan malu yang mengatasi segalanya. tidak seksi meksi dan dedah sini sana

keenam, untunglah mereka yang dingorat dan mengorat. saya tak dapat komen krn tidak pernah sekalipun saya melalui kedua2 situasi tersebut

ketujuh, itu memamng benar. perempuan membebel krn hormon. dan jangan terkejut, mengikut kajian, krn bebelan itulah perempuan hidup lebih 5 tahun berbanding lelaki

................

ada perempuan yang tidak termasuk dalam satu pun kategori yang sdr nyatakan.. carilah dgn jiwa, dan bukan hanya mata

saya,
sebenar-benar perempuan

terima kasih

Siti Salmah said...

Emak pn perempuan jg....nilai perempuan bermakna nilai mak sendiri jg..

UMMU AL THAFUNNISA said...

itu semua bergantung pada penilaian individu itu sendiri...bila hati kata elok maka elok lah pada pandangan mata..bila hati dah kata macam2 maka pandangan mata pun macam2 lah jadinya.....hehehehehehe...betul ke? Terserah....hahahhahaha...peace....

~salwaredzuan~ said...

hayat!!!!!!!!!!

aku pompuan..aku ske shopping
aku pompuan..aku setia
aku pompuan..aku boleh berubah
aku pompuan..aku x ske membebel
aku pompuan..aku CANTIK?

x relevan yg last tu..hahahaha

Anonymous said...

betul.. tapi tak semua yg macam tuh.. ader gak je lelaki camtuh.. nobody is perfect dude.. sebab tu dijadikan lelaki dan perempuan.. suami dan istri.. saling lengkap melengkapi.. yg salah ditegur.. yg betul disokong.. tumpang lalu...