Friday, April 17, 2009

Rasa Bagaimana?


pagi,bangun tido,pergi court,kes 39A1 ADB 52,diperintah bela diri.Hujahan oral ari tu-nampak cam dah ok-cuma prima facie telah berjaya dibuktikan.Untuk stage ini,aku prepare untuk panggil 2 saksi termasuk OKT.Rasa cam ralat sikit.aku kesian kat OKT sebab dia dah baik,dan dah kahwin.



Pastu lak kes di Majistret 1 dipanggil sedang aku di Majistret 2.Rasa terkilan sangat,nanti hakim tu ingat aku sengaja ponteng court padahal mmg file dah ada kat atas meja tu.



Tengahari lak,tunggu mamat nak pasang WIFI kat Bar Room tingkat 5.Rasa Lapar lak.lepas tu lepak kat office Zizo main chess jap.oleh kerana lama tak main,aku jadi less focus.Habis castle aku dia makan,last skali king dikepung.Kubu King Cobra tak kemana,sibuk nak attack,King sendiri tergadai..aku gelak je.Rasa cam malu pulak kalah main chess,pagi tadi dahla kalah kes.hahah.



Bila masuk Office lak,tengok clerk pulak melaram,ceria la sikit.hahah.Rasa membunga-bunga.Tapi tak buat apa-apa pun.Biasala ade clerk cun-cun.pastu tengok file berlambak-lambak.Partner aku masuk pulak,then suruh aku siapkan surat representasi section 56(1)(d)

Akta Immigresen.kesian pakcik ni-jadi driver illegal immigrant pun kena.



pastu lak,lepas siap,baca hujah kes sivil lak.panjangnya oo Tuhan.Semuga dengan panjangnya rasa cam boleh menang je.pastu balik rumah sewa.



bukak internet jap.rumah takde sape.Rasa sunyi lak.Bila la aku nak kahwin ni.Ni kena mengorat balik ni.takleh kerja kuat sangat.Dahla aku suka baby.kena usaha sikit,jangan mengusik je pandai.hahahha.



malam lak,rasa cam sengal je,aku pun tido rumah kawan aku,taoi rasa cam takut lak,rumah dia tu berhantu.selalu je aku dengar derap2 kaki mahkluk ape ntah.hari tu rumah dia aku bertempik tengok tiangseri beralih tempat.



tapi aku relax je.Biasa la.

Hari-hari memang kita akan lalui pelbagai rasa.

Rasa-rasa anda bagaimana?

hahaha?

aku rasa kann..LOL!

No comments: