Wednesday, October 15, 2008

Forex Trading make me sick of it!!!


Tengah orang lain bergayut ngan awek-awek masing-masing, aku memilih dunia Forex untuk aku cebur. Bermain-main dengan graf Currency, dibantu dengan indicator-indicator seperti RSI buat aku sungguh gelabah. Nak buat macammana kadang-kadang uptrend tetiba je graf jadi "ranging". Pastu updown terus!orang beginner cam aku-memang cepat gelabah.Padahal ia"bearish" maybe tak lama. Biasanya predictionnya camtu..kena relax je..just amik 1 hour session per day saje untuk trading. aku just nak belajar je.


Kawan aku, Edi fulltime main forex. Dia memilih untuk cebur dunia trade online ni.Famous currency USD Vs Euro. Biasala Currency glamour. Jumaat lepas, Edi berjaya dapat dalam USD1,500 hari tu. Kejayaan besar gak tu. Convert dalam RM adalah RM4800 kot.


Aku harap aku dapat belajar mende ni dari dia. Aku ajar dia Al-Quran. Dia ajar aku Forex.hahah..Apapun bisnes yang kita cebur,kita buat betul-betul,InsyaALLAH..kalau kita usaha--Kita pasti akan berjaya!!

5 comments:

Nafastari said...

Bagitau Edi aku juga berminat.
Nak sertai kelasnya...

adyusof said...

I am not interested in how much you have made for today.
I am only interested on how long you have survive in this hazardous market...

"A smooth sea never made a skilled mariner"

GreenApple said...

aku suka klu ko kaya.. sbb aku nak tumpang skali~

wan storm said...

salam,

saye minat nak cube kalu di beri peluang..........

hayat said...

hahah..
ahmad:insyaAllah kita ketemu sama Edi..aku hanya mentah..juz use demo account..

adyusof:.yayaya..i know..its hard to be an expert.im just step in!

eva:aku memang lemah digoda oleh wanita cantik sepertimu..tapi aku akan berhati-hati supaya kad kreditku masih ada baki!hahah

wan storm:coba-coba jangan coba..nanti kita ketemu!!