Saturday, January 9, 2016

Tahun 2015

Assalamualaikum semua.

Rasanya dah berhabuk blog ni. Maklumlah ini zaman Facebook. Aku macam biasa la. Kerja Peguam Jenayah la. Apalagi!

Sejak aku grad tahun 2007. Rasanya dah cukup 7 Tahun aku jadi peguam
jenayah. Macam-macam kes dah aku handle. Cewah.

Duduk kira kira dekat 3000 kes dah aku handle.  Yelah hampir setiap hari aku pergi mahkamah. Satu hari bukan satu kes- malah 3-4 kes.

Kes pulak bukan kat Terengganu sahaja. Dah ada kes kat KL, pahang dan kelantan.

Pendek kata- semua nak kejar aku.

Pandai? Taklah. makin kita belajar, makin banyak yang kita tak tahu.



Alhamdulillah. Bukan sedikit kes aku yang menang.

Sekarang ni aku sibuk buat Master. InsyaAllah lepas ni buat Phd pulak.

kawan kawan yang lost contact dont worry. No aku sama je:-

0196910075

Mohd Hayyatuddin bin Muhamad

Peguam Jenayah

Kuala Terengganu.


No comments: