Monday, November 29, 2010

Bila Aku bercerita tentang Cinta!!

Cinta itu memang Indah.
Aku pernah bercinta.
Rasa berbunga-bunga.
bestnyer Tuhan saja yang tau.
Tapi time gaduh-terus jadi neraka
benci amat!sakit Hati rasa nak terjun je dari KLCC

berapa kali aku pernah bercinta?
yang serius sekali.
Yang main-main tarik tali berkali-kali
Yang perasan seorang diri beratus kali.
Hahahhahahah

Akhirnya aku tersadai.
buntu jua.
Akhirnya aku malas nak mula balik bercinta
takut rugi masa
Bila fikir balik
rasa nak terima jer sapa yang nak kat aku ni
hehehehheh
asal dia baik,jujur dan setia
pastu jenis tak kisah sangatla.
dan Janganlah material sangat
sebab aku pun bukan ada apa pun.
cukuplah nak sara keluarga
yang penting jangan tiap-tiap hari makan KFC dah.


aku doa jer.
malas aku nak ngorat lagi.
datanglah.
Aku tunggu ni(macam tunggu LRT jer)
hahahahha
esok ada trial(mati aku-tak baca pape lagi)

1 comment:

hamiDahRecKs said...

weh.mu mari rumah aku lar...aku ramai lg adik ngn kakak single...kuang2!jupo ayoh aku dulu la weyyyy
hehehhe